Een aanrader, super bediening , klantvriendelijk, sfeervol, en kwaliteit uitmuntend. Super vers,, smaakvol en uitmuntend bereid. Ook de drankjes top, topping super. Aanrader ossenhaas puntjes salade of mediteraanse focacia en de tonijnsalade op focacia ook een topper. Flinke hoeveelheid.